cuaakk nak mampossS!!

hye u all..!!lame sial x post new blog..rindu pulakk nk memblogging..si makcik jaja 2 plakkk xhbs2 membebel dkt aku sbb da lame x update blog aku neyh..jaja ckp 'poyo laa ko neyh eman..'...alang2 aku bkk fb aku..aku update laa blog aku yg mmboringkan neyh..so skrg aku daa update..puas hati ko jaja??!huahua..urm..tajuk ku hari neyh adalah cuak nk mamposs..hahaha..aku tlis mcm neyh sbb final exam aku nk dekat!!!!!!!!!!!!omg!!!!!!!takot gileeee...it's on this wednesday...and exam dye laa susahh nk mmpos..hahahaha...sumpahh cuak gilee....nsb baek aku bukan bdk class yg intake januari.....if x..hari isnin ny aku exam..hahahaha..btw gud luck 4 da J intakes...aku neyh takot2 tp blaja 2 x2 pon..biase laa aku neyh pemalass!!!!hahahaha...mmg telah dikurniakan oleh yg Maha Besar yg aku ade sifat malas yg tinggi mcm tinggi KLCC..
xtau nk buat mcm mne da...adoiii...so i hope aku boleyy mengubah sifat aku yg terokk neyh..urm..btw hari neyh hari sabtu..hari yg sgt mmboringkan bagi ku..utk bdk2 skola mmg laa hari yg sgt precious bagi diorang tp aku x..kakak2 aku biase laa..date dgn boyfie2 diorng..aku neyh??????hahahaha....single and x laku2..nk kelua dgn sape..ddk rmh tgk tv je laa...tp aku mmg xboleyy kelua pon..kene study..tension laa hari2 study..aku xphm laa yg rajin gilee blaja 2..diorang x bosann ke mengadap buku satu hari????aku penah laa buat tp xthn doe..sakit mate aku..juling mate aku mngadap buku jeee...hahahaha..lagi2 kwn2 aku 2 laa..jaja,fatimah,sakinah,fatin.sabrina..adoii..pelik2..aku laa yg pling terok kot...huahua..tp ape2 pon aku nk jd rajin mcm diorang...tp mslhnye knpe jari2 aku neyh masih ligat lagi menaip utk blog neyh..xblh nk stopp!!!!!!!!!!hahahaha..mayb sbb da lame tggl kn..btw korang..i'm back!!!!!!!!!!=)
ehh lupe plakk nk crite sal aku pegi dinner smlm..smlm aku dgn family aku pegi mkn kt KL TOWER!!!!!omg...bapakkk grand laa...terkejut jgk aku dgn adik beradik aku bile papa ckp yg kitorang akan dinner kt situ..dye sbnrnye ajak buisness partner dye from indonesia..so dye ajak kitorang skali...btw thankss papa!!!!segan plakk aku nk mkn kt situ..aku neyh bkn org yg beradab sgt..so nk pegi mkn tmpt yg formal mcm 2 agk kekok sikit laa..hehehe..tp yg aku nk crite 2 slame aku hidup nk msk 18thn neyh xpnh aku pegi kl tower..so aku jd bapak jakun gilee la time 2..hahahaha..mase nk lif 2 kakak yg jage lif 2 membebel ape ntah aku xdgr..aku just time 2 jakun and xcited gilee nk naek n makan!!!lapoorrr..hahahaa...and bile da smpai lif 2 tulis yg kitorang neyh ats ketinggian 280 meter dari darat!bapakk sial tnggi kan....hahahaha..berpeluh2 tgn aku kt ats 2..aku neyh daa laa gayat..huahua..tp yg surenye makanan dye shedaapppp gileee!!!nyummy2...=p
rase xnk balik pulakk tyme 2..hoho..balik 2 semua tidoo nyenyak gilee sbb perot semua dah kenyang!!!!!hahahaha...
btw,jaja..cepat laa bace blog aku..n utk kwn2 ku..gud luck on this wednesday ea????syg korang sgt2..lepas final neyh mst rindu kt korang sgt2...ok laa till next tyme pulakk u all..XOXO

No comments:

Post a Comment