muahaha~

hari neyh igtkan ddk rumah je..tgk2 kelua tgk wayang dgn hariz..skali dgn kwn dye..name dye faez..comel je muke dye..hahaha..sblm tgk wayang kitorang singgah skejap kt foodcourt mid..aku mkn fish and chip je..si hariz 2 mkn sizzling dgn telur mentah favourite dye 2..euuww..hahaa..td kitorang tgk crite inception..actually xphm sgt laa crite 2..main actor dye leonardo de caprio sial..hahaha...aku tau aku eja slh name mamat 2..tp mampos laa..who cares..haha..urm then aku suruh laa hariz crite balik dekat aku since aku xphm langsung crite 2..hahaha....atleast bile hariz crite 2 aku jd phm laa sikit2..hahahaha..for me crite 2 bosann laa..2 yg xphm 2..hehe..lps kitorang tgk wayang kitorang pegi singgah foodcourt lagi..teman si hariz mkn dgn kwn dye..melantak je keje diorang 2..ish3..diorang mkn japanese food yg aku tgk xsedapp lgsg kot..mee dye besar tali yg kite buat maen tarik tali 2..hahaha...and then 4 u hariz:kesian u kene mkn wasabi td..i tao u xsuke lgsg wasabi 2..hahaha..too bad 4 u..lepas mkn kt foodcourt..aku dgn hariz pelahap baskin robin pulakk..fuhhhhh~sedap gilee sial..and fyi aku punye favourite biase laa jamoca almond fudge..si hariz pulakk chocolate mousse ape entah..xigt sudaa..xbest sgt pon dye punye..aku punye sejuta kali gande kot lagi sedapp..hahaha..nyum3..btw..really had a great time dgn hariz..thankss teman i hari neyh hariz..!huhuhu..bile2 u pulak blnje i baskin ea??hehe:)

1 comment:

  1. hahaha
    tatau lak main actor die leonardo..x prasan la pulak...
    :D
    thnx for da aiscream!
    btw..yup! u nye lagi sedap kowt..
    hahaha...
    n,,the makanan jepun thing is langsung the very yuck!!!
    haaaaaa..bile2 nnti i plak blanjee u JAMOCA ALMOND FUDGE k..?
    hahaha
    thnx yaaw~
    toodles!

    ReplyDelete