yesss!!finally....

sungguh ku tidak sangka..finally my final exam is over!!!!!!!!!!yes...omg..best gile xpyh blja mcm org gile daa..hoho..now it's tyme 2 enjoy..enjoy2 pon aku nk laa result aku neyh tinggi than sblom ny..huhu..sblom aku fly pegi indon aku nk laa enjoy dgn kwn2ku....hari 2 aku da lepak ngn jaja..aidel ..hariz!!!!tgk muvie..eclipse!!hahahahaha..da tgk due kali daa crite 2..jacob is hot!!!my boyfie..hahahaha..igt2 nk kelua dgn jaja lg..aku pon teringin nk kelua dgn yg laen2..sabrina..sakinah..fatin..fatimah..tp semua bz laa...sob3..hahahaha...urm..btw mesti aku rindu kt korang semua...sblom aku fly aku kene balik kpg aku..tgk nenek aku yg tersayang..huhuhu..kene laa mintak berkat mcm dgn org tue..the main thing is..i'm really gonna miss my family..papa..mama..along..jannah..nina..adam...tp aku excited jgk nk try belaja kt tmpt org laen...huhu..tp gonna miss shah alam..hoho=)

No comments:

Post a Comment