=)

hari neyh shopping for the last day with my parents..since diorng nk blik da esk tinggalkan aku sorng2,aku pon pau laa diorng hbs2..hehe..jht aku..urm,btw diorng belikan aku jam roxy!!hahaha..tgk jaja,aku pon ade jgk laa jam roxy!!hahaha..then td kitorng pegi dinner ramai2 with my parents and housmates..papa blnje..since my dad punye birthday esok,dye blnje kitorng semua..tebalik kn??patotnye birthday boy laa yg dibelanjakan..haha..btw,happy birthday papa!!!!!ily sooo much daddy..and for mama thankss 4 everything k??skrg aku happy sgt sbb aku da ade broadband sendiri..and every nite i can chat with my friends and family kt mlysia!!miss nyee...wuwuwuw..sedeyh2..nk update blog selalu pon da sng sikit skrg..haha..btw,kpd semua family dan rakan2,jgn lupe kpd nik nurul iman yaa disini..huhu..esok kene bgn awl because esok ade registeration..da laa kene pakai formal..aku nie geli sikit pakai2 mcm nie..td kitorng jumpe senior2 kitorng..they are nice..likey2~ diorng x laa terok spt yg disangka..haha..btw,can't wait for tomorrow!huhu..

1 comment: