pertiSa ohh pertisa..~

ahahaha..tajukku hari nie ialah PERTISA..korng tau ke pertisa??meh ambo oyak ko sepmum blako2 dehh??(oops lame xkecek klate)..hahaha..urm PERTISA 2 mcm tmpt shopping kt medan yg blh laa dikatakan murah kt sini..nk compare to malaysia,pertisa is way cheaper laa..hahaha...pertisa 2 mmg sumpahh ramai gile ahh pengunjung die ohh..nk jln pon susahh gile..mcm semut tgh kerumun gula2 tau x..(aku tau perumpamaan aku terok gilee)..haahha..tp serious mmg ramai..1st time aku pegi tempat sesendat itu..da laa dugaan gilee ohh..ye laa mane x nye..aku ngn kwn2 aku semua puase time 2..then kt situ pulak byk gerai2 mkn..da laa kalau kt sini org yg xpuase mkn open2 je dpn org ramai..xkire laa org islam ke non islam..slumber jee diorng mkn secara terbuka mcm 2..minah2 yg pkai tdung muke sorng mcm tembok xtahu malu mkn dpn org ramai..tp nk buat mcm mane kn??mmg adat org kt sini..not same as malaysia..so kitorng kene terima and hormat laa..huhu..ape2 ponn..kt pertisa hari 2 aku belikan baju utk papa..aku da laa xreti brg2 utk orng nie..tp aku belasah jee main beli..aku beli bju yg plg besar kot..hahaha..size XL for u daddy!!hehehe..and for mama,iman belikan mama handbag..i'm bet u gonna like it mummy..sbb mmg 100% taste mama laahh..hahaha..nina,aku belikan ko perfume PARIS HILTON 2..wlpon xori atleast aku igt lg ko okay?so ko kene berterima kasih dkt aku..hahaha..and for jannah,along and adam masih blurr xtau nk beli ape..lg2 adam laa..aku xtau laa..ko along n jannah aku tau ko nk cover BB korng 2 kn?aku tgh berusaha laa nie..sabar ok??huhu..urm,utk aku sendiri jee aku xbelikan..baik kan aku nie korng..aku igt korng je tau x..aku nie sehelai sepinggang je tau x??hehehe...ape pon aku ikhlas belikan utk korng..sbb aku syg korng n papa mama!!muahhh..xsbr nk balik!!!

No comments:

Post a Comment