uaargghh letih betol siapkan assignment biokimia aku..dari pg tadi aku buat smpai skrg baru siap..huahhh..nie pon xhbs lengkap lg nie..adoii..lecturer pon satu hal cerewet sgt..hehe..nie pon baru aku sempat boleyy nk mndi sbb dari td dok kalut siapkan assignment aku..hua3~pengotor??mmpos laaa...badan aku,bia laa..hehehe..lps mandi si pija naik ats n senyum2..aku da agk daa mesti nk kelua dating lagi dgn mr B...hahaha..then tibe2 die ckp date partner die daa smpai..ape lg aku terus laa skodeng dari ats tgk die naik motor ngn mr B...biase laa aku nie minah buzybody sikit..hahaha..auwww soo sweet!!hahaha..vroommmm3..off u go pija..jage diri baik2 sudaaa~huhu..urm..lps nie aku nk kelua mkn ngn kwn2 aku..bkk puase kt lua..suke betoll aku wlpon kelua duit je memanjang..hehe..ape2 pon aku still berjimat cermat ok..hehe..aku igt nk upload pitcha2 baru laaa dlm fb n blog aku nie..gmbr lama jee..bosann la kn..nnt laa bile ade mase..lgpon nie permintann jaja jgk...kn jaja?haha..miss gile laa kt ko weyy..and skrg aku tgh chat ngn hariz kt ym..miss hariz jgk!!huhu..aku nie xde motif sbnrnye buat new post nie..crite pon tunggang tebalik daa nie..ok laa choow~~

1 comment: