sorry bloggers!! :)

yawww bloggers!!hahahaha..omg its been a long since i had ever wrote a new post..adoii...ooo jap2..sblom aku start berblogging balik,aku nk basmallah dulu....ye laa bnde lama da tinggal kan katekan..hahahaa..'bismillahirrahmanirrahim'....seriously doe aku pon xtau asl laa aku da lame xberblog skrg..nk kata aku bz,xlaa jgk sbb aku rase aku nie plg relax nk banding ngn housemate2 aku nie..PEMALAS laa katekann..2 laaa aku xbyk sgt keje utk membzkan diri aku nie..entahh..'hobi' utk menulis dan idea pon semakin berkurang..hahahaa..tp aku jadi sedar2 tibe when one guy nie tegur sal blog aku..aku pon jd teringat kt blog aku yg da berusang2 nie..lame daa aku tinggalkan bnde nie..aku tau bnde nie bkn laa penting sgt pon..tp bnde nie pnh jd salah satu hobi aku mase aku bosan2..tp aku jd lupe da kt bnde nie..xtau knape..'setan blogger' kot yg hasut aku supaya tinggalkan bnde nie sbb die jeles ngn aku..tp aku berterima kasih laa kt mamat sorng niee sbb tegur kalau x,mmg aku xigt2 langsung laaa kt blog aku nie...so aku rase nk start balik rajin berblogging sbb aku syg nk tinggal bnde nie mcm nie je..lgpon aku suke bace blog org tp blog sendiri terbiar tergantung mcm 2 je..hahaaha..mcm syiaall jeee..hehehe..so common eman!!chaiyok,aja2 fighting!!hahahaha..actually mmg aku mngaku aku mmg xreti nk buat blog best2 mcm org lain tp atleast aku puas hati dgn ape yg aku tulis slme nie..wlpon bg certain org mmbosankan..tp ape aku kisah..hhaahahaha~peace :)

No comments:

Post a Comment