d curve~



weekend mcm biasa.hari utk bersama family la.apa lagi!yeahoo.kami tgk wayang.cerita gulliver's travels.cerita tu sumpah kelaka gila.dlm wayang tu asyik gelak je.dah xde nk senyap2 dah.xkisah dah apa org nk ckp sbb semua org dlm wayang tu gelak kuat gila.korang mmg ptt tgk cerita tu.lps tu kami pergi berkaraoke.parents aku la nk sgt karaoke.diorang kata dah lama x nyanyi bersama2.yupp so sweet kan parents aku.tp last2 sampai sana aku ngn adik beradik aku yg konker mike.haha.kesian parents aku dpt nyanyi 2 lagu je.tapi we had a great time together.lama dah x happy mcm nie dgn satu family.then we had a lunch dekat satu tmpt cantik ni.apa entah nama dia.konsep dia english style.sgt cantik dan tenang kt sana.dan spaghetti dia mmg superb.mahal tapi terbaik.dan spt korang npk gmbr kt ats.kakak aku yg nama yana tu buat gila dpn org kt restoran tu pakai speck adam yg lampu kelip2.kitorang panggil speck ultraman.tapi sumpah hari tu adlh antara hari yg plg mnggembirakan:)

No comments:

Post a Comment