medan

okay.so hari nie.tepat 24hb jan.spt yg sudah ditetapkan aku balik medan hari nie.hbs sudah cuti sebulan aku.dan aku rasa sgt x berpuas hati sbb sebulan?mana cukup babe!kan?org yg cuti sem 3bln wlpon bosan tahap gaban pon rasa x cukup lg cuti diorang.betol x?so aku rasa sgt unfair la universiti aku buat kami begini.okok iman stop.skrg masa utk 'semangat' belajar balik.so iman,and harus mengadap semula atlas2 anda,notes2  yg bertimbun2,slide yg beratus2 tu.terima kasih usu.trimas byk2 sbb hidupku 'BAHAGIA!'.walaupon diriku terseksa,aku still happy dpt jumpa housemate2 aku.sampai airport td terus menjerit sana sini sbb excited lama x jumpa.bajet setahun la konon kn x jumpa.hahaha.dlm2 gumbira tu ttp ada rasa sedih dan rindu akan family.ye la sbb nnt lbh kurang 6 bln aku x kn jumpa family aku.gila ke apa?again,thanks usu!urghhh!bangang3!memandangkan sem1 aku x berapa nk bgs,jadi aku berazam nk belajar btl2 utk sem 2.aku berjanji.tapi ala janji melayu kan?biasa la.phm2 je la.hahaha.tapi i will try.i promise mum,dad.btw i miss oledi my mummy daddy sistas and my boboy :)
korang jaga diri baik2.jgn rindu aku tau.hehehe.peace yaww!~

No comments:

Post a Comment