kami








time tgh bosan,kita buat la gambar nie.kita rindu sgt dekat mereka.padahal baru sebulan kita balik sini.dah rindu.tu la kita terlebih rajin edit gmbr nie.hahaha.korang mesti rindu dekat aku kan?sunyi kan rumah kalau aku tak ada?haaa baru korang tau betapa berharga nya aku kalau ada kt sana.hahaha.lagi2 kau kan along?hahaha.mesti kau rindu nak berdebat dengan aku.ye la aku kan winner selalu.kau selalu kalah berdebat dgn kau.ahha.jannah,aku rindu nak shopping dengan kau.sebab kau kan world fashion for me.hahaha.nina,mcm biasa kau selalu kerek.poyo gila.haha.and nasib baik aku dah balik medan dah,sebab aku x tahan dengar kau bergayut dengan balak kau tu.hahaa.menyampah!adam,mcm always iman selalu rindu dekat adam.kalau kita selalu gaduh tu biasa la kan?adam kan degil.kepala batu berapi.haha.kene la paww sikit.kalau x naik minyak kan?haha.apa2 pon k.iman sayang sgt dekat adam.rindu naik main perot adam.haha.and paling utama,papa and mama.ouh how much i missed u daddy mummy.papa mcm biasa sentiasa comel dgn kelakuan dan sifat2 mr.bean dia.dan mama rindu nk dgr mama berleter.bukan berleter pon tapi nasihat kan?and rindu nk shopping mydin dgn mama.hahaa.arghh sudah menitis air mata kita tulis blog nie.walaupun xde la sedigh mana pon bagi korang kan.haha.hanya kita yg merasa.bagi korang yg xstudy jauh2 tu bersyukur la.haha.korang xpyh la nak belajar jauh sgt.sama je dgn malaysia.aha.aku bkn nk bagi bad influence tapi seriously baik korang ddk diam2 kt mlysia je la eh?tu nasihat kita.hahaha.miss u all beloveds!

2 comments:

  1. nampak sgt kau rindu kat aku sbb kau tulis name aku dulu..okay no comment..bye

    ReplyDelete
  2. eeee gedik siot kau.
    tlg laaahh jgn terlalu perasan okayy??
    euwww~
    lol:)

    ReplyDelete