left alone:(


yaww mr.B and yawllss!!
mcm biasa la nk story dlm belog kita yg xberapa cute nie
*tapi tuan belog ni cute okay:)
hari ni kita sedih lagi sekali la mr.B
bukan sbb lelaki ke apa
kan kita dah janji hari tu xnk sedih sbb lelaki
so dis time kita sedih sbb family kita sendiri.
kita sedih sbb diorang p thailand xbtau kita.
mmg la tu normal bagi budak2 yg belaja jauh.
tp hello,atleast btau la kita.
ni kita tau dari fb.sgt sedih la:(
bukan sekali tp byk kali dah.
kdg2 kita pikir diorang xigt kita lgsg kt sini
tp kita tau diorang bukan mcm tu
kita tau dia syg kita sgt2.
biasa laa setan menghantui pikiran manusia kan
belah la kau setan! *sepak dush dush
hehehe:)
apa2 pon buat familyku yg tercinta,tolonglah bgtau saya kalau ada apa2 ye
biar la bnde tu lagi kecik dari kuman tp saya ttp nak tau ye nik's family??
miss u all btw
syg korang:)
baik2 dekat thailand,jgn lupa shopping utk aku
*beli byk brg utk aku memandangkan aku xleyh ikot.hahaa:)
k chiaoouuwww!~

No comments:

Post a Comment