yawww folks!sorry laa semua.saya mmg dah lama x sentuh blog saya ni.saya pon tak tau kenapa kemalasan tu sgt lah tinggi.mcm biasa la.bila baca blog org lain baru rasa insaf.hahaha:)sorry mr.bloggy and sorry utk timaa.i tau u peminat setia blog i.haha.sorry babe <3
nie haa i dah update i blog.puas hati syg?hahaha:)
and thanks to you timaa sbb xbgtau awl2 dekat i yang u ada blog jgk sbnrnya.oo mcm nie la kwn kann?nk kene sikuu nie!haisshh~
btw,mcm post2 saya dulu,saya janji yg saya akn update blog saya hari2 tp mcm saya dah ckp byk kali la kann yg janji melayu mana blh pegang sgt.hehehe:)
sorry folks for dat!so skrg buat masa ni saya xnk buat janji kosong.
jadi saya xkan berjanji utk update hari ye?
*bajet mcm ramai je nak baca blog aku nie.lol
mampos ahh.blog aku nie mmg dah berusang dan semakin rapuh.
tapi wth,bia laa.it's eman amin's blog okay.
so sesiapa yang nk start mengutuk tu get ur a** out of my mr.bloggy!hehehe:)
sorry bahasa mcm apa je.apa2 pon kpd 'peminat blog' saya yg mmg xseberapa ni,
thanks sbb slalu baca blog saya yg bosann nie.hehehe.
really appreciate it folks!:)
sayang kamu semua.XOXO

No comments:

Post a Comment