seronoknyeee!!

kalau u all nk tau hari neyh best gilee..pagi2 aku pegi buat visa dgn kwn2 aku utk pegi indon neyh laa..punyee laa lame nk tnggu kitorng punye turn..da laa kt indonesian embassy 2 bosann gilee xtau nk buat ape..tmpt dye penuh dgn org2 indon..mayb semua nk amek permit utk ddk kt mlysia kot..i think laa..hahaha..tp best laa..new experience!!aku,noorul,shafarah,syakir and faiz dgn penuh kesabaran menunggu turn kitorng yg xtau bile akn tamat..mmg sumpahh bosan tahap cipann laa ddk jee..lepas buat visa si syakir 2 mengade2 nk tumpang aku pulak..haha..jokim laa syakir..lgpon his dad and my dad are friends..so aku tlg laa..besides that dye nie mcm due tige pupu aku laa yg aku baru tahu sbnrnye..jejak kasih laa katekan..hahaha..lps buat visa my dad and i singgah low yat skejap utk beli my new laptop!!!hahaha..happy gilee sial..jumpe si hariz dgn kwn dye kt sane..hahaha..btw,my laptop warne pink!!!omagad!!!!mmg i akan syg gilee laa harta i neyh..hahaha...thankss daddy!!and mlm neyh aku kene pack2 baju sbb esok aku nk blik kelantan..yeahooo!!!!

No comments:

Post a Comment