hujan di bln ramadhan..

haha..hari neyh 2nd day of puase..hari neyh aku rase relax sgt berpuasa..myb rahmat tuhan kot..cehh..hahaha..ape pon alhamdulillah..spt biase pg2 da ade class..pagi2 aku ade praktikum kimia..buat experiment about lemak..aku dpt partner lab minah indon sorng..name die dacy..die baik gilee..hahaha..than after that,aku ade class ttg ilmu gizi..mesti u all nk tau ape 2 kn??ilmu gizi is like anatomy laa kalau kt mlysia..kitorng blja sl vitamin..rupenye byk gilee lg psl vitamin kot..pening aku..hahha..then lps pkl 3,kami pon pulang laa spt biase utk tido sblm bkk puase..sdh mnjdi satu rutin kami sblm bbka..hahaha..so..ptg 2 hujan yg amat lebat..kitorng pon pikir mls nk pegi bazaar sbb hujan..last2 kitorng decide nk pegi jgk sbb nk bkk dgn ape if kitorng xpegi..hahaha..rmh kitorng xblh nk msk..so kitorng pon redah je laa hjn 2..aku,izza and dara naik beca bersama2..plan2 nk pegi bazaar istana maimun..then si ain,wanie,pija,farah and areda mengade2 tkr plan pulak..hahaha..last2 pegi bkk puase dkt merdeka walk..nsb baik mknn die sedaaapp!!!aku mkn nasi goreng special and chocolate milkshake!!!wowwww...sedaapp!!hahaha..burrpp alhamdulillah..hehe..ape pon xsbr nk tgk esok jd ape pulak kpd kami..tnggu yeaa=)

No comments:

Post a Comment