huaaaahhhhh...

huaaaahhhh...gud morning 2 u allss...hahaha..pagi yg indah di medan ini..aku bajet sbnrnye nk bgn lwt since my class starts at 11am tp entah mcm mne mate aku blh jd jurus tibe2 hari neyh..ape2hal aku bersyukur sbb aku dpnjangkan umur hari nie..alhamdulillah..huhu..bgn2 aku xtau nk buat ape aku trs membuka laptopku yg bewarna pink ini..pikir2 nk bsh baju..tp u know me well,aku laa pompuan plg mls nk bsh baju..buat kerja rmh lain blh tp pliss not washing the clothes..hahaha..pantang gilee kot...hahaha...sementara tunggu pukul 10am utk mandi dan pergi ke class,aku nk spend time sikit utk berblogging..haha..mane tau mlm nie aku mls nk update blog..aku bkn mcm org lain rajin2 nk update blog aku nie..hahaha..aku bace blog org lain semua best2 laa..crite sal cinta laa,kwn laa mcm2 laa..ade jgk yg speaking meleret2 dlm blog die smpai aku pon jd xphm die crite ape..haha..aku tau blog aku nie membosankan tp bialaah ape org nk ckp..yg penting i'm satisfied..hahha..urm..urm,btw aku miss gilee kt family aku..nk kate homesick,xjugakk..tp ade rase rindu didalam hatiku yg kecil ini..hmm..xsbr gilee nk blk raye!!!hahaha..ape pon puase kene cukup..ha,sblm aku lupa korng tlg sedekahkan Al-fatihah kt arwah nenek aku..thankss~

No comments:

Post a Comment