xtau nk letak tajuk ape..ngee~








hari neyh xade ape laa aku nk crite..haha..saje nk membuang mase berblogging..pdhl assignment aku balambakk gilee kot..hoho~mcm biase laa..nik nurul iman adlh seorng yg pemalaassss!!hahaha..hari neyh aku bkk puase mkn ayam penyet!!omg..sedapp gilee kott..terbaik dari medan nie babe..alhamdulillah..kenyang perot aku hari neyh..kena plak dgn air fav aku..teh susu dingin..(dlm bhse indon)..hahaha..sumpaahh sedap!!urm..hari neyh aku msk byk pitcha baru..semua gmba2 aku kt sini bersama kwn2 baru ku..iaitu......fiza,farah,ain,ada,izza,wanie,nana,shalini,gout,dash..hahaha...tgk laahhh..:)
tp aku rase pitcha aku sorng je yg lbh..hehe..sorry guyss~



















1 comment:

  1. iman,letak lah gamba yang x penah ade kat fb lagi.bru lah lagi bes!;)

    ReplyDelete