saya rindu malaysia..

aku poyo2 dlm class.. :p


hye u all..lame gak xupdate blog aku neyh..da berusang daa aku rase blog aku nie..haha..da laa da bosan lps 2 berusang plak 2..haha..lately nie aku mls gilee nk update..ye laa aku nie bkn sasterawan sgt nk menulis neyh..hehe..lgpon assignment bertimbun ats meja study aku 2 xbuat2..haha..so sementara aku menunggu utk berbuka puasa (dlm lg 2 jam) jari2 aku nie rajin laa plak nk menaip cerita baru..haha..semalam aku bkk puasa kt kfc!haha...xsangke laa plak medan nie ade kfc jgk..but too bad it is not nice as malaysia's laa...haha..xbrape sedapp mane laa kfc die..tp alhamdulillah aku still leyh bkk dgn teman2 aku yaitu izza,ain,areda,dara,and mek ganu kito shafarah!!haha..kitorng tamak gilee..beli mcm2 kt kfc 2..haha..biase laa perot kelaparan..sal hari neyh pulak class mcm biase start at 8..pagi2 da ade class kebudayaan yg sgt laa membosannkan!!haha..aku mcm biase la tito kalau class kebudayaan nie..si fatimah ddk sebelah aku dok 'berzikir' dari first smpai laa hbs class..terangguk2 kpale die..haha..then td aku n teman2 pergi bazaar near dkt campus jgk..mcm2 beli..brape ribu rupi entah hbs..haha..tamak haloba laa katekann...hehe..ade beli mihun sup,nasi ayam,avocade,teh susu,teh manis,kuih muih..mcm2 laa..haha..best sgt3 lehh g bazaar dgn kwn2...tp ape2 pon aku rindu bazaar stadium shah alam!!haha..5sept nie aku blk mlysia..suke2!!huuuhu..xsabar..xsmpai sebulan da mngade2 nk blk aku nie pon..huhu...yeay2..nk jumpe papa,mama,along,jannah,nina,adam!!miss u guyss~ <3

No comments:

Post a Comment