haii syg2 semua..hahaha..urm,actually mlm nie aku xde cerita pon..saje rase nk menulis memandangkan aku nk pupuk balik hobi aku nie..hehehe..so ape lg,jom mulekan crite..hari nie aku x p class kebudayaan..spt biase laa aku ssh sikit nk bgn kol 7 nie..hahaha..subuh pon subuh gajah kdg2..hehehe...biasala iman xkuat lg..urm,so tinggal laa kwn kesayangan aku fatimah sorng2 dgr lecture yg membosankan gilee 2..sorry timaaa..i sedapp je tido kt rumah..hahaha..lain kali i 'try' utk dtg okay macik??hehehe..tp berjanggut u dulu tnggu i dtg..hahaha..urm,btw td aku dpt melantak kopok leko doe..tima yg msk bwk bekal dtg usu..comel kn die bwk bekal utk share ngn kwn2 die..so sweet of u timaa..syg u sgt..if u selalu msk utk kami lg bertambah syg i kt u..haahha..so selalu2 laa msk utk kami yee syg??hohohoho...sumpah wlpon kopok leko die keras tp boley lg utk ditelan..tp sedaap keras2 pon sbb da lame gile kot aku xmkn bnde nie..last seingat aku mase kt skola2 dulu aku mkn..5 btg singgit..hahaha..even mase aku buat foundation dulu kt mlysia aku xmkn bnde nie..nie bile dpt rase ya allah hanya tuhan yg tahu betapa nikmat nye syurga dunia..hahaha..mknn laa syurga dunia aku..hahaha..biase laa pompuan gemok mcm aku nie..huhuhu...thanks again ye tim..eskk n bile2 msk lg tau..then,lps mkn kopok leko,mkn chicken katsu plak..lps 2,tgh hari mkn maggie goreng plak..mmg byk gile kn aku mkn..yuppp!mkn xigt dunia..hohoo..sedap ouh..xthn aku..hohoho~lps2 kenyang 2,msk laa class fisio td..si timah and jijie 2 mcm biase laa..buat 'projek' diorng 2..TIDO laa ape lg...aku je jd mangse utk cover kan diorng..hahaha..tp xpe aku tau diorng 'keletihan'..hahaha..keletihan mkn byk sgt..hahahaha...tp fisio sumpah aku xphm satu patah haram pon die ckp..hahaha..punye laa fokus tp xphm2..aku ke yg lembap sbnrnye??!hahaha...mase aku dok 'fokus' aku 2,ade 2 bdk indon nie kene mrh ngn dosen sbb chit chat kt blkg...ape lg mengamok laa pacik dosen 2..aku nie plak mls nk dgr org mmbebel kt depan..2 yg aku xsuke 2...wlpon aku xphm ape pon pacik 2 ajr atleast aku dgr..xborak2 kt blkg..bgs x aku??hehehehe..pdn muke minah 2org 2..hahahaha...tp kesian jgk sbb malu kot..aiyoyoyo..hahahaa..then class aku hbs kol 3 hari nie n finally aku dpt balik awl sbb mmg da lame aku xdpt balik awl mcm nie...mmg gembira thp cipan laa aku..hahaha..tp esok aku ade anatomy and pharmacology and esk yup aku xbalik awl..sedeyh gilo..tapi mapuh laa..kate nk jd dr kn?so kene laa korban sikit ann..(yupp ayat same)..korban2..hahaha...tp ape2 pon aku nk ulang and kecoh kt korng yg aku gembira dpt mkn kopok leko hari nieee!!!!hahahaha :)

No comments:

Post a Comment