happy birthday shafarah!!!!!!



hari nie 21/10/2010 adalah 'hari beranak' seorang insan yg bernama SHAFARAH RAMLI...dlm gmba ats 2 die yg paling sblh kiri 2..aku yg tngh2 tu and ain sblh knn 2..(nk msk jgk name aku ngn ain pon..tumpang popular)..hohoho..so memandangkan kol 12 nie nk buat suprise..aku tnggu laaa jam nk pkl 12..aku pegi laa bilik si ain,farah n izza nie..last2 aku tertido ats katil ain..biase la katil ain mmg jd mangse...and mcm biase aku buat cadar die tercabot lg...aku nie mmg pantang dpt katil and kipas..mmg aku kerooohhhh laaa..hahaha..then pkl 11:50 lbh aku xigt,si ain pon kejut aku.kejut2 aku tgh mamai lg..so ape yg ain mmbebel 2 aku xdgr pon...aku just ckp "ha"..haahha...prkataan die aku xleyh nk interprete dlm otak aku lg time 2..hahaha..then baru aku sedar yg kitorng nk buat surprise utk mek niee..hhhaha..si farah 2 plak pndai pegi konon2 buat busy laa..last2 die amik baldi die,chlorox die ats almari then pegi basuh baju..pelik tol..da laa kunci pintu tnds plak 2 mase cuci baju..hahaha..selama nie xprnh pon mcm 2..die mcm da tau je..so kitorng ttp menjalankan misi kitorng nk buat suprise..then si mangkuk ayun ADA 2 ngn aku pegi laa suddenly ketok pintu tnds 2 kuat2..lagi2 si mangkuk ayun 2..ketok mcm nk pecah pintu..lps die ketok je aku terus lari..yg aku peliknye asl aku lari then si sengal 2 ikut aku jgk??hahahaha..pelik tapi benar..hahaha...then lari2 msk bilik,si birthday girl xkelua pon..die buat bodo je..then pegi laa ketok buat kali kedua..kuat2 jgk si sengal 2 ketok..lari2 msk bilik masih xkelua si farah nie..then aku pon pegi laa ketok slow2,aku ckp "farah,kelua laa skejap..skejap jee" (dgn nada suara sedih +cemas ) laa..tp lakonan aku xjd jgk..last2 si sengal 2 ketok buat kali terakhirnya dgn kuat gile2....farah pon bkk laa pintu igt nk mrh sape yg ketok mcm org gile gnggu die dok khusyuk berus baju..hahaha..ada pon dgn towel2 nye,tarik laa si farah 2...tarik2 dengan sekuat hati..ye laa si sengal 2 lembek sikit..hahaha...msk laa bilik then kelua laa si pija sebagai pemegang kek..hahaha..nyanyi bla..bla..farah pon tiup laa kek..then ape lagi,makan tiimmmmeee!!!hahahaha..mmg terbaik laahh kek die..nyum3..wlpon plan xmnjadi sgt tp kek die d best lahh! :) tapi yg aku xpuas hatinya mase birthday aku,korng buat smpai aku nangis..yg farah nie lembut plak..xaci2..siap laa korng..mangse seterusnya mmg aku buat terok punyeee..bersedia laaahh..muahahaha~


No comments:

Post a Comment