futsal

saya bersama syakir.bai.teringin sgt ke nk jadi bende tu ha?

abg ilham.bluekk:p

ini adalah bapa kesayangan kami:)
aku nie bukan la player yg terhebat.tapi aku teringin jgk nk pandai main futsal.xslh kan perempuan nak minat main futsal?so aku nk la try mahir dlm mainan lelaki nie.lgpon sambil2 tu blh la aku kuruskan bdnku yg debab nie kan?haha.gmbr kt ats nie masa aku x start lg main.just teman timah dgn min tgk bdk laki2 nie main.aiman dgn ilham tu peluh je lbh.tapi sumbat gol tu xde pon.haha.tapi aku dah penah main futsal 2-3 kali.okay la not bad jgk aku main.bkn perasan terer ke apa.tapi setakat tendang2 bola tu boleh la.la biasa la bdk baru belajar kan?so x heran la sikit2 kene bola jerit sana sini.hoho.pompuan kan?menjerit tu normal lah kan?hoho.apa2 pon aku xkn stop try utk jd pemain yg handal dlm sukan nie.ceh2.berangan je lbh:)

No comments:

Post a Comment