family day

on the way bersama minah senget nie :)

buat pengetahuan semua kami semua perempuan..lebih2 lagi yg pakai topi tu..dia plg hot masa family day!!

dlm game nie aku la player yg plg loser tiup balloon..mcm siot je:)

miss all of this <3
gambar2 yg kt ats nie semua masa kami bdk2 usu ada family day kt mana entah.aku pon dah x igt apa nama tempat tu.seronok sgt yg sure nya.mcm2 kami buat masa family day tu.tujuan family day tu,senior ckp utk merapatkan sillaturrahim antara senior2 dan junior2.xtau la tu tp bagi aku mmg btl la.sbb masa kt sana kita mmg jd rpt automatically.tp still jaga adab antara seorang senior dan seorang junior.masa tu aku,adawiyyah,rahim dan nazim jadi ajk makanan.yupp mmg muka aku xmenunjukkan aku nie seorang yg blh diharapkan tapi 2 la kenyataan nya.so korang kene mengiakan je la.haha!tp badan aku mmg menunjukkan yg aku nie patut jd ajk makanan kan?same goes to rahim!wlpon dia x segemok aku tapi dia tetap mkn byk dari aku.si i'm not the fattest here okay?lol!jadi sbg ajk makanan,menyediakan mknn dan minuman utk peserta2 adlh tanggungjawab kami.kitorang x msk pn sbnrnya tp kitorang just sediakan air dan mknn yg telah dimasak oleh org lain.hahaha.kitorang ada bbq jgk mlm tu.kitorang sbg ajk mknn dpt bonus sikit la.mana x nya kitorang bedal brape ekr ayam entah mlm tu.hahaha.btw,family day adalah hari yg sgt menyeronokkan sbb mcm2 activity ada masa tu.musical chair la,tiup balloon(yg dimana aku lah player paling teruk hari tu),cari gula dlm tepung,mcm2 lagi la.aku  nk tulis semua pn xlrt jgk.mmg la semua game game bdk2 tp dah mmg theme family day kitorng time tu is 'seharian menjadi kanak2'.so apa lg kan.lama x rasa jd budak2.kitorang semua main ikut group masing2.and fyi group aku wlpon blh dikatakan agk loser tapi kami tetap dpt no2!wuhooo!so sorry u guys.lain kali don't under estimate us.muahaha!tapi apa2 pon terima kasih byk kpd seniors sbb organize activity mcm nie.hrp2 ada byk lg activity yg mcm nie utk rptkan kita semua! :)

No comments:

Post a Comment