di konsulat malaysia

syamin,fatimah.ain.shafarah dan iman:)

yee.aku tau korang pikir apa,i'm the shortest right?okay.thanks!

stambuk 2010:) 


lepas dah syok raya kat malaysia,kami student2 usu dijemput dtg ke konsulat malaysia di medan utk menyambut hari raya bersama2.walaupon x seronok mcm kt malaysia tapi kwn2 melengkapi semua nya.auwww *skema okay!hahaha.apa2 pon mkn kt konsulat mmg sedap.kitorang masak bersama2,mkn sama2,bergambar sama2.semua jadi seronok.so xde la rasa miss sgt dekat malaysia.semua pakai baju cantik2 hari tu.aku sorang je pakai baju kurung hitam biasa.tu la aku pakai shawl rainbow bia buat aku npk cun sikit.tapi x cun jgk.hahaha.kwn aku ada tu yg melaram x hbs mcm pengantin yg baru nk kawin.biasa la org byk peminat kene la jaga penampilan kan.aku?selumber mcm biasa.hoho.ramai student yg dtg hari tu.student uitm dari johor pon join kitorang jgk.best la.sambil2 tu blh cuci mata.segar sikit mata hari tu.haha.ye la boring la asyik tgk guys dari usu je kan?hehe:sorry guys.btw kitorang mmg had a fun time hari tu.

No comments:

Post a Comment