raya..raya..raya:)



hari raya aidilfitri!itu la hari yg paling dinanti2kan oleh semua muslimin dan muslimat selepas sebulan berpuasa kan?haha.sama la dgn aku.aku rasa lega dan bersyukur gila lepas sebulan berpuasa,aku dpt sambut raya dengan family aku dekat kampung.yup!aku balik from medan and sambut raya dekat malaysia.sangat seronok dan teruja la aku.memandangkan arwah nenek dan atok aku dah xada raya nie,so family aku raya dekat kelantan je la tahun nie.sedih mmg la sedih tapi nk buat mcm mana kan.tu semua keje Dia.kita xboleh nak buat apa.just redha dgn semua ketentuanNya.apa2 pon tahun nie theme raya family aku thn nie is black and white.yup.mix dua kaler tu.tapi baju aku thn nie agak simple.just baju kurung moden and ada beads sikit2.xde la glamorous sgt mcm org lain.ala bersederhana lg bgs kan?xperlu menunjuk2 sgt.hoho.so hari tu mcm biasa la ziarah kubur pagi tu.then bermaaf-maafan dan yg penting dpt duit raya!org ckp selagi x kawin dan kerja blh dpt duit raya.so aku masih layak la!tapi kakak aku yg 24thn yg dah kerja pon still dpt.x aci sgt.tp atleast aku dpt lg byk dari dia.lps tu pegi ziarah-menziarahi.mkn sana sini sampai perot pon membuncit!haha.dan lps tu mlm tu kami main bunga api.2 la activity2 masa hari raya.sama je la mcm korang kan?so nothing special pon.mcm korang jgk la.tapi yg plg aku suka sbb dpt berkumpul ramai2.ye la kan skrg ssh nk kumpul satu family kan?apa2 pon SELAMAT HARI RAYA KORANG!

No comments:

Post a Comment