open house!

masa ni aku tgh tolong isi kan air utk siapa entah.diorang semua lyn aku mcm bibik.busy gila aku kt dapur masa open house tu.padahal aku buat2 busy je.ngeh2!nak tunjuk rajin je sebenarnya kt kwn2 laki aku.nk dpt kepujian sikit.kita kene la hipokrit kan kdg2.hahaha!basah ketiak2 aku tlg diorang kt dapur!ececeh:)

credit to ahmad ilham azlam 4 dis foto!haang edit gmbr nie power gila sampai hilang semua jerawat aku.hahaha.time nie tak tau nk buat apa.so apa lagi.bergambar la kerja kedua kami lepas dah hbs melantak kenyang perot!haha.apa2 pon aku syg korang sgt2

ha!korang pilih la mana satu yg korang nak.semua jenis muka ada kt sini.korang tnggu pilih je.korang igt student2 kt medan ni xde yg cantik mcm kt mlysia ke?kan nie dah terbukti.haha.ada yg dah ada mr.boyfie.ada yg masih single.so apa lagi?lelong lelong!buy 1 free 1!sementara stok masih ada.hehehe:)

No comments:

Post a Comment