HAI!sudah lama aku x update blog aku.and aku tau yg korang pon tau sendiri kan?entah la lately nie pon aku rasa mls gila nk berblogging.aku xtau asl.dan aku pon jd pelik mcm mana org lain boleh ada byk idea dlm kpale otak diorang utk update blog diorang hari2.aku heran dan pelik la.tapi bila one day tu aku bkk blog sorang minah nie tiba2 aku jd semangat utk berblog balik.tiba2 semangat utk berblogging tu dtg balik.pelik jgk aku.tp lawak pon ada.walaupon aku punya blog x la segempak org lain tp atleast aku menulis jgk drpd korang tau membaca je.lps tu kutuk2 blog org.kan?hahaha.sorry:)so mulai dari hari ni aku berjanji pada diri aku sendiri utk update blog aku hari2.ala tp janji melayu kan?mana boleh percaya sgt.tp bia la.aku janji dgn diri aku sendiri.bkn korang.haha.insyaallah.apa2 pon inilah blog saya:)

No comments:

Post a Comment